BBQ & Pavlova = Jul?

Då är julen slut för den här gången. Inte för att jag har haft någon direkt julstämning men ändå. Vi har firat "midsommar" istället haha. BBQ, potatissallad, grillad majs, coleslaw och pavlova till efterrätt känns inte riktigt som jul, eller?
Idag har Sandra, jag och Alice varit på stranden. Känns bra när man är ensam på en sjukt stor och fin sandstrand, haha. Tror faktiskt att jag redan har blivit lite brunare, yay! Hittade även massa fina snäckor plus ett ostronskal. Gick med mamma och pappa till affären lite senare också och passade på att fota lite på vägen. Men har inte hunnit ladda in bilderna på datorn så de kommer imorgon. Tog även kort på huset och i alla rum så ni får se hur vi bor här för jag vet att ni är jättenyfikna, haha. (A)

Nu är klockan snart halv två på natten så tror att jag ska sova nu ;D

Natti natti och ha en fortsatt trevlig jul <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0