Kallt!

Nu har det varit kallt två dagar i rad! Runt 5 grader bara, usch usch. Ska bli skönt att komma till Australien och få lite värme innan man åker till Sverige hehe. Jag vet, jag borde inte klaga på att det är kallt men är man van vid 15 eller mer så kommer den här kylan som en chock! Det var ju 20 grader i helgen och nu blev det helt plötsligt vinter! Aja, belv att ta på sig halsduk och jacka när man gick till bussen idag. Första gången jag använder min rutiga jacka det här året hehe. Har bara behövt skinnjackan innan.

Har haft två av fem slutprov nu. Mandarin och engelska. Pluggade typ ingenting men kunde typ allt på mandarinen ändå, happy face! Det enda jag glömde bort var hur man skriver Sverige med kinesiska tecken. Kommer ihåg två delar av tecknet men resten vette fan hur det ser ut. Nu har jag druckit två koppar kaffe så ska försöka hålla mig vaken när jag pluggar matte och biologi, vilket kommer vara svårt ändå haha.


Kommentarer
Marcus

Gud så kallt du ;) vi ligger bara -15 till då ;)

2010-12-08 @ 16:44:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0