Land Down Under

Då var man i Australien och det kunde inte vara mycket bättre. Huset är fint, människorna är grymt trevliga, jag förstår vad de säger (haha), ingen tutar, alla kör normalt och det är TYST. Bilder på huset och området vi bor i kommer nog imorgon, om jag har tid.
Resan hit var väl inte den roligaste, 11 timmar på ett flyplan är inget man ser fram emot direkt. Flygrädd som man är hoppade jag till för minsta ljud hela resan och fick nästan panik när det blev turbulens, jag vet att det är säkrare att flyga än att åka bil men ändå. Ingen egen tv-skärm hade man så de visade bara kinesisk skitfilm hela resan och högtalarutgången fungerade inte till filmen hos Sandra och mig. Tog även en tablett som ökar sömnhormonet i kroppen för att kunna sova på planet, det enda som hände var att jag blev lite dåsig men kunde inte sova. Lyckades slumra till nån timma i början och i slutet så missade frukosten. Sov rätt gott i bilen på väg till huset, vilket gjorde att jag missade alla stora stall med massa hästar och en stoooor galoppbana, suck.
Nu på eftermiddagen har jag solat en stund och följde nyss med mamma till den lilla närbutiken för att köpa mat så att vi kunde få någon middag. Jag ska banne mig vara riktigt jävla pepparkaksbrun när jag åker härifrån! Orkar inte vara blek längre.

See Yaah!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0