Sankta Lucia!

"Natten går tunga fjät runt gård och stuva..." Så lät det i ungefär en timme på skolan för alla svenskar i upper school gick luciatåg haha. Det verkade vara uppskattat av de flesta lärare, men musikläraren blev typ sur för att vi kom in i aulan och sjöng när stråkorkestern skulle spela. Fast vi sjöng när de hade slutat spela så vi förstörde ju ingenting. Det var rätt roligt men jag som klagade på att det var kallt innan sitter och halvsvettas nu. Tror att mina händer börjar brinna snart! Dom är nästan röda haha! Måste säga att stjärngossarna var duktiga. Fast vi var färre tärnor än stjärngossar! Det måste nog vara första gången någonsin!
Har bara en lektion kvar nu, ToK. Kan bli kul, kan bli tråkigt. Det är iaf en väldigt slapp lektion. Sen ska jag hem och sova... eller göra biologiläxan så att jag slipper ha den imorgon. Ibland är jag smart alltså hehe.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0