Sista lunchen på SCIS

Japp då har man sista lunchen på SCIS. Känns faktikst lite skumt, men ändå skönt. Har lämnat tillbaka lite böcker nu oxå. Mandarinboken och de två ekonomiböckerna. Ska lämna tillbaka matteboken idag oxå sen så tar jag resten imorgon. Den lektionen jag kommer sakna mest är nog drama. Grymt cool lektion vi hade igår på tal om drama. Vi var bara fem elever där, jag, Edward, Katy, Justin och Miguel. Kelly hade lovat att läsa i Nalle Puh, inte disney utan den RIKTIGA boken. Hon läste den sista delen ur andra boken och hon började nästan gråta, vilket hon tydligen alltid gjorde när hon läste den. Efter det lekte vi en improvisationslek. Grymt kul haha! Särskilt när jag helt plötsligt blev Kellys flickvän och vi hade sexualkunskap med typ tredjeklassare haha. Tror inte att jag har skrattat så mkt på en lektion tidigare. Vi märkte inte att klockan blev tre så massa elever ur 11th grade kom upp till oss och kastade snö på Edward, Justin och Miguel som senare la snön innanför Kellys tröja. Det var min roliga lektion det.

Puss och kram skumbanan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0