Lunch

Har lunch nu, men åt i cafét idag - som vanligt. Tror att jag har ätit i kafeterian två eller tre gånger det här halvåret, och det tyder nog på att jag är för van vid Hotell och Restaurangskolans mat. Fast ärligt, vem vill äta ris, kyckling, nudlar och typ äckliga "köttbullar" varje dag? Maten är värre än i svenska skolor!

Har study period efter lunchen, ska plugga matte eftersom vi har prov på fredag. Har även mandarin test då, suck. Fast nu är det bara 4 veckor och 1 dag kvar i skolan, sen är jag ledig fram till augusti hehe ;D. Om man inte räknar med sommarjobb såklart. Om ni undrar hur det blev 4 veckor och 1 dag så är det för att jag är ledig nästa fredag hehe.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0