Sjuk igen

Japp då har man än en gång blivit smittad av Alice. Har så grymt ont i halsen. Det gör ont när jag sväljer och när jag pratar. Blev alltså hemma idag. För övrigt så åkte Marcus tillbaka till Sverige idag, snyft. Klarade mig från att börja storböla mitt inne på flygplatsen och i bilen på vägen hem, men det var knappt. Så fort jag kom in i mitt rum så kunde jag inte hålla mig längre. Grät i kanske 10 minuter, slutade när jag började läsa i min underbara kokbok. Sen gick jag ner till köket och drack te och åt glass med mamma. Skönt för halsen och fick något annat att tänka på en stund. Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra. Är trött men vill inte sova för kommer bara börja gråta när jag känner lukten av Marcus på kudden. Blir väll att sitta här och läsa olika bloggar, kolla facebook och lite annat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0