Sommarjobb

Flitig som jag är har jag redan skrivit klart och fixat med CV och personliga brev idag. Ska söka sommarjobb på 26 olika ställen! Mamma ska få med sig alla brev när hon åker till Sverige på torsdag så att hon kan posta dem där.

Har varit hemma idag igen om ni undrar :)
Känner mig piggare idag så det blir troligen skola imorgon. Vill inte det egentligen men så kan det vara. Är det någon mer än jag som vill ha jul nu föresten? Längtar så förbaskat mycket, men skulle helst av allt vilja fira jul hemma i Sverige där det är kallt och juligt. I Shanghai så börjar vissa träd tappa löv, det känns som början av oktober. I Melbourne så är det VARMT så det blir ingen klassisk jul i år. Men grillning på julafton är ju aldrig fel, eller?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0