Bye Bye SCIS

Yes, ska få hoppa av skolan här, men pappa tycker att jag ska gå kvar fram till jul. Får se om jag orkar det eller inte, men ska försöka göra klart hela Matte B kursen den tiden jag är ledig i alla fall. Då slipper jag förhoppningsvis matten i höst om jag inte vill börja jobba Matte C på en gång förstås. Ska även försöka läsa mer mandarin när jag ändå är här. Sandra ska sluta efter den här veckan och jobba som extralärare åt nån elev som behöver extra hjälp med skolan. Hon tjänar pengar på det oxå, typ 200-400 RMB i timmen! Jag vill oxå jobba haha.

Marcus kommer om 6 dagar! Det jobbigaste är att jag måste gå i skolan medans han är här så jag får knappt se honom, men ska få ta ledigt några dagar i alla fall, men måste vara i skolan båda lördagarna han är här, vilket suger apa. Det är en till anledning till att jag vill sluta skolan. Jag måste ju gå om ett i Sverige hur jag än gör så det spelar ju ingen roll om jag går i skolan eller inte.

Puss och kram skumbanan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0