...

Mitt liv suger, allt suger! Vill hem till Sverige! Orkar inte gå runt och låtsas vara glad, gråter ju innombords! Jag har gråtit mer under tiden jag har varit här än vad jag normalt gör hemma under 3 år! Tror att jag har gråtit i snitt 3-4 dagar i veckan. Jag har skrattat ungefär 1 gång i veckan. Det säger väl någonting om hur jag mår, eller?

Är det rimligt att man bara ska ha 2 dagar på sig med en inlämning eller att plugga till ett prov? Samtidigt som man har det att jobba med så ger lärarna i de andra ämnena en läxor och så sitter man där på kvällen med 2 läxor och en inlämning tills nästa dag. Ärligt talat så skjuter jag snart mig själv, orkar inte leva ett liv som bara består av skola.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0