Från skolan... igen

Har biologi just nu och det är sjukt tråkigt. Jag hatar naturämnen, särskilt när de är på engelska. På svenska förstår jag ju alla ord i alla fall haha. Satt i aulan i ungefär två timmar tidigare idag. Lyssnade först på en livesändning från Beijing där två amerikanska politiker pratade om USAs arbete med Kina. Sen pratade en av lärarna på skolan om FN dagen som är på fredag. Vi ska typ klä oss i kläder som representerar vårat land. Det enda jag har som representerar Sverige är en bikinitopp som det står "Sweden" på, men jag tror faktiskt inte att jag kommer få ha den, haha. Har ju även kockmössan från Hotell och Restaurang, men tror inte att den representerar Sverige så mkt. :P
Aja, har engelska efter biologin, muntlig presentation, hatar att stå inför folk och prata, särskilt på engelska! Sen äre lunch och drama. Vet inte vad vi ska göra på draman, men troligen ska vi fortsätta läsa i "Birthday Party". Den är rätt skum, först så är han glad, sen försöker han strypa en person. x)

Aja nu ska vi bygga en cell av lera så måste sluta skriva nu hehe :P


Kommentarer
Mattiskarine

Hope you enjoyed your visit.

2010-12-13 @ 17:13:01
URL: http://mattiskarine.blogbow.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0