Shopping!

For iväg med mamma och Sandra till Fabrics Market i morse för att sy upp lite kläder. Fixade en kjol till skolan och en sjukt snygg trench coat. De skulle vara klara om en vecka så det kommer nog lite bilder då. Kjolen kostade 150 RMB och kappan kostade 350 RMB.
När vi var klara där åkte vi vidare mot Hongmei och tog en fika på Starbucks, så klart. Jag har blivit beroende av deras latte hehe. Sen gick vi till Pearl City och där blev det en "Miu Miu"- väska och en "Louis Vuitton"- plånbok inhandlat för min del.
Sen tog mamma med oss till en filmbutik som ligger precis bredvid Pearl City och jag vet inte hur många filmer vi köpte haha. En film för 20 RMB och filmserier för 70 RMB! Jag köpte i alla fall Sherlock Holmes, Shanghai Knights och The Proposal och fick de för 45 RMB samanlagt. Lyckad dag och nu ska jag förstöra den genom att plugga biologi.

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0