Sweden rocks!

Najs dag idag. Om alla dagar var såhär i skolan skulle jag faktiskt tycka om att gå här.
Matte - Har nyss bytt klass och vi hade vikarie så kunde inte jobba eftersom jag inte hade någon bok
UN-Day parad - Vi samlades vid våra länder och typ gick runt skolan. Sverige lät mest för alla skrek "SVERIGE".
Mandarin - Vi lärde oss att presentera vår familj och sen jobbade vi i boken.
Rast - Köpte en latte och en kringla i cafét.
Study Period - Kollade på film med några andra i ett extremt kallt rum, men filmen var bra. :)
Lunch - Pratade med roliga människor och försökte förklara det svenska skolsystemet för några koreaner, haha.
Ekonomi - Vi fick gå och se på volleyballturneringen om vi ville så det blev ingen lektion, men jag sitter i biblioteket istället och tänkte jobba med ekonomiläxan vi fick, hehe.
Advisory - Vi ska typ få våra midterm-grades.
HELG, fast ska till skolan imorron, dumma teater. Men Kelly ändrade i alla fall tiden från 9.00 till 11.00 så man får sova ut lite.

Nu ska jag vara duktig och plugga lite :)


Kommentarer
Maximilianklara

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.

2012-03-29 @ 10:42:26
URL: http://maximilianklara.blogetty.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0