Tuggummi lr nått

Har precis haft första lektionen för dagen. Engelska, fick ha min presentation som jag inte hade övat på sen typ i måndags, fick även veta att vi ska skriva en ny uppsats fast om The Handmaid's tale den här gången. Den ska vara klar om två veckor, suck. Ska snart ha drama, tror att vi ska fortsätta läsa Birthday Party, den är skum och slutet är typ... skumt? Sen har jag idrott, lunch och biologi. Hade läxa i biologi men kom inte ihåg vad vi skulle göra så struntade i den, hehe. Mr. Amirouche kommer bli arg.

Om ni undrar varför titeln fick ett så skumt namn så beror det på att jag tuggar tuggummi just nu och kom inte på någon bättre titel. :)

Ni får en "fin", några månader gammal bild idag :P


Marcus kommer imorgon :D <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0