Pizza Hut

Har kommit hem från Pizza Hut som blev kvällens restaurang. Alice blev nöjd i alla fall. Det var inte speciellt nära och det blåste hur kallt som helst, men vi kom fram till slut. Vi beställde in tre olika pizzor och jag tog även en sallad. Riktigt gott. Alice hävdade att hon skulle orka äta upp sin pizza själv, men när det var två bitar kvar tog det stopp. Pappa och jag "offrade" oss och åt upp dem.
Det gick snabbare att gå hem än att gå dit. Kan ha något att göra med att vi visste hur vi skulle gå. Det var i alla fall ännu kallare och jag ångrade att jag hade tagit på mig leggings. När vi var framme vid hotellet igen så satte jag mig i baren men pappa, Alice och mamma. Behövde en cappuccino efter promenaden, hehe. Sandra orkade inte sätta sig där så hon gick upp till rummet istället.



Rätt lyckad dag. Åker tillbaka till Shanghai imorgon och om två veckor är jag i Singapore! Livet är rätt bra just nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0