En vecka :D

Japp, nu är det bara en vecka kvar innan jag far iväg över Ryssland och mot Sverige. Ser inte fram emot resan, 9 timmars flyg suger. Det var faktiskt roligare att flyga till Australien för då flög man ju över olika ställen. När man flyger till eller från Sverige så flyger man över hela Ryssland vilket tar 6-7 timmar. Hoppas att det är ett nyare plan så att man får egen bildskärm och kan välja vilken film man vill se. Annars så får jag ha en fulladdad dator och bra filmer med mig.

Idag har jag varit vid Hongmei och fixat naglarna. Blev fransk manikyr idag med, men tog nån specialare så att det håller upp till två veckor. Nästa gång så blir det någon rolig färg istället. Sen åkte vi till Carrefour och jag köpte ett par skor. Sen så har jag inte gjort så mycket mer än slappat. Juste, vi har SNÖ här! Det var vitt ute när jag gick upp idag. Dock så är det plusgrader så det är väldigt mycket slask överallt men ändå.

Min fina hand haha :)


Skoooooor ;D och halva gitarren haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0