Hongmei!

Har nyss kommit hem från en skön dag, dock lite kall, på Hongmei med mamma och Sandra. Vi började med Fake Market där jag blev rätt kär i ett par skor och en väska. Men köpte inget. Mamma köpte present till min moster som fyller 40 snart. När vi ändå var där passade vi på att gå in i filmaffären. Hittade Narnia; The Voyage of the Dawn Treader och McFlys nya album Above the Noise. Sen gick vi vidare till stället där mamma får ansiktsbehandling och bokade tid för oss alla tre. På fredag klockan 10 ska vi dit, trevlans. Sen gick vi till Starbucks och fikade/åt lunch. Älskar deras latte! Efter det blev det City Shop och köpa self raising flour, köpte ju en kokbok i Australien och där använder man ju bara sånt mjöl. Efter det for vi till Carrefour och köpte mat. Vi lämnade även tillbaka mina skor som jag köpte där för några dagar sen eftersom dragkedjan gick sönder när jag skulle dra upp den. Dock så hade dom inga andra i den storleken, dumma kineser med små fötter. Får åka dit nån annan dag och se om de har fått in några nya.
Iaf, när vi var klara där så åkte vi och hämtade upp Alice från skolan och sen åkte vi hem. Rätt bra dag. Nu ska jag kopiera in låtarna från skivan till datorn :).
Tjoflöjt!
Mycket annorlunda än deras tidigare album, men minst lika bra! Älskar låten Foolish :)
Kanske inte världens bästa kvalitet men det får man ju nästan räkna med när man köper en film som inte har kommit ut än ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0