Vaken och pigg

Sitter vid matbordet i köket och har nyss ätit frukost. En tallrik yoghurt, 2 mackor och en kopp cappuccino. Har cappuccinon kvar. Den var väldigt varm förut, men nu är den okej.
Vet inte vad jag ska göra mer idag förutom att springa runt och leta saker som ska med till Nyköping. Kan inte beskriva hur glad jag är över att få landa på svensk mark imorgon. För att jag ska klara kylan så ska jag ha mina Ugg-skor på mig och min tjocka bruna jacka. Kom precis på att skorna inte passar till jackan. Hm... Alice har likadana Ugg-skor som jag fast bruna så kanske kan byta lite snabbt med henne.


Nu ska jag dricka upp kaffet så ni får ha det så gött! (:



Kommentarer
Tildah

sv. Har nu skickat bilder till dig, lycka till! ;)

2011-01-26 @ 11:32:07
URL: http://tiiildah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0