Wii

Har nyss varit nere i källaren och spelat wii. Blev först tennis och bowling innan jag bytte spel till Just Dance. Vet inte om det var så smart att duscha innan jag spelade haha. Skulle nog behöva duscha igen, men det får vänta tills efter maten. Det är även jag som ska laga maten så idag bjuds det på Pasta Napolitana ;D. Får se hur det blir. Kommer nog dokumentera med lite bilder så receptet kanske kommer upp senare :).

Nu skulle jag ha fixat en bild på spelet Just Dance från google men eftersom jag är i kina så fungerar inte allt som man vill hela tiden. Google laggar, suck, så ni får leta upp hur spelet ser ut själva om ni undrar.
DUMMA KINA!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0