Hemma igen

Har ont i armen och i fötterna efter en heldag på Pudong. Hade de nya skorna på mig så att de ska bli ingådda till Marcus student. Bättre att jag får ont i fötterna nu än då. Vi började på fabrics market och där sydde jag upp en klänning som jag ska ha på Marcus student. Tog ingen bild på den, men ska hämta den om en vecka så ni får se då. Sen åkte vi till Pudong och mamma försvann iväg på sin lunchträff. Jag och Sandra satte oss på Starbucks och åt frukost/lunch/fika. Hade faktiskt med mig datorn för Starbucks har gratis internet, men blogg.se ville inte fungera så släpade på en tung väska helt i onödan.
Sen blev det shopping.
  • Väska från C&A för 149RMB
  • Kavaj från H&M för 299RMB
  • Örhängen från H&M för 29.90RMB





Efter det var vi tvugna att gå och kolla i de fina butikerna.









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0