Nya skoooor

Har varit på Hongmei hela dagen typ. Vi åkte först till skolan för Alice hade utvecklingssamtal och sen blev det fika/lunch på Starbucks. Efter det gick vi till nagelbaren och fixade naglarna. Blev röda naglar idag! Sen tog mamma och jag oss till City Shop för att köpa lite nödvändigheter. Efter det gick vi till fake market där jag köpte världens sötaste ballerinaskor. Tror att det var Prada som började med sånna, men det här är en kopia av nått annat märke. Sen blev det såklart filmaffären där jag köpte Scrubs säsong 9, Ugly Betty säsong 1, Shrek 3 och The Green Hornet (som inte har kommit ut än).





Nu är jag väldigt hungrig och kaffesugen så måste gå ner till köket och äta något.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0