Starbucks och filmer

Hemma från Hongmei nu och det blev lite filmer inhandlade. Kom på att Alice kommer hata mig om jag tar med mig alla How I Met Your Mother-säsonger till Sverige i maj så köpte en box med säsong 1-5 och en ensam box med bara säsong 6 (som inte Alice har haha). Köpte även Breakfast at Tiffany's. Jag är nog den enda som inte har sett den, men alla som har sett den säger att den är bra och det är ju en klassiker så kunde inte låta bli. Tror att han som jobbar i filmaffären gillar mig och Sandra. Kan vara för att vi köper nya filmer där varje vecka, haha. Filmerna skulle kostat 320 RMB tillsammans, men där får man 25% rabatt hela tiden så det blev 240, fast han gav mig för mycket växel så fick allt för 210. Fick även ett skivfodral på köpet.
Innan vi köpte filmer tog vi en fika på Starbucks, som vanligt. Kommer verkligen att sakna det stället när jag flyttar hem.
Just det, idag är det St Patricks Day så jag hoppas att ni har på er GRÖNT idag, annars kan det göra ont eftersom man ska nypa alla som inte har grönt på sig. Själv så har jag ett grönrandigt linne, gröna armband och gröna örhängen.
Nej, nu ska jag ta och se på Scrubs tror jag. Uppdaterar mer sen.
Sandras sugrör var liiiite för långt haha :)
Såhär ser Fake Market eller Pearl City ut ;)
Här inne köper vi alla filmer ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0