Uppdatering mitt i natten

Eftersom blogg.se var lite galet tidigare ikväll så har jag inte kunnat uppdatera. Det blir tyvärr ingen bildbomb idag då alla datorer hatade kameran idag så jag kunde inte få in bilderna. Ska försöka igen imorgon.
Åkte en sväng till Carrefour med Sandra och mamma idag och där hittade jag perfekta lådor till mina pärlor och sånt som jag använder när jag gör smycken, så har ägnat stor del av kvällen med att sortera upp allt som låg hur som helst i min förra låda. Ska köpa fler pärlor nästa gång jag åker till Flower Market.
Blev lite bättre ordning och jag ber om ursäkt för dåliga cam-bilder, men datorn tycker som sagt inte om kameran just nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0