Oj

Har verkligen inte orkat skriva något idag. Blir så trött av mulet väder och regn. Har i alla fall varit i skolan idag och haft hotell. Slappt som vanligt, haha. Fick sluta 40 minuter tidigare idag, riktigt najs, och jag hann cykla typ 1km innan det började regna. Var rätt blöt när jag kom hem och har typ frysit sen dess. Låg i sängen från 4 till 6 och lyssnade på musik och sen drog jag till stallet för att mocka och göra mat. Hon fick vila idag eftersom Celine blir lite öm i hovarna efter att hon har blivit skodd. Hon fick en banan av mig också. Gud så söt hon var när hon såg mig öppna den, haha. Hon stod och kråmade sig framför mig och försökte se så söt ut som möjligt. Sen åkte jag hem och åt varma mackor med Marcus. Väldigt gott! Nu ska jag egentligen läsa i engelskaboken, men det är ju lite roligare att se på Bonde söker fru. :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0