Startar upp igen!

Hej svejs! Har inte haft någon lust att blogga under hela sommaren, men nu när den trista hösten kommer så ska jag börja igen. Kände att jag inte hade något speciellt att blogga om heller, men nu är man tillbaka i vardagen igen.
Jag bor hemma i Sverige nu med min kille i min familjs villa eftersom de andra bor kvar i Shanghai. Läskigt är bara förnamnet! Jag har fortsatt min utbildning på Nyköpings Hotell- och restaurangskola med inriktning hotell i årskurs två. Trodde att jag skulle vantrivas först eftersom jag var tvungen att börja ett år under alla som jag gick med tidigare, men det har gått bra och det har redan hunnit gå tre veckor sen skolan började.

Nu ikväll har jag, Marcus och Sandra ätit mat från donken eftersom vi inte orkade laga något och medan Marcus hämtade maten passade jag och Sandra på att städa lite i huset. Blev riktigt nöjd med resultatet i hallen. Har tyvärr ingen förbild men så här ser det ut nu i alla fall:

Hängde upp alla mina handväskor på krokarna där det tidigare hängde massa gamla ryggsäckar och annat jox. Den röda är iof mammas men hon är ju inte hemma så passar på att använda den. :)

Ja, de flesta skorna är mina och jag har fler :P


Nu ska jag fixa frukost inför morgondagen. Ska upp lite innan 6 och morgonfodra alla 21 hästar i stallet och sen släppa ut dem. Inte pepp alls, men det här är enda gången jag behöver göra det under hösten. Hade oturen att få helgjour den kallaste helgen på hela året innan vi åkte till Kina så är rätt glad över att det bara är september. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0