Dålig uppdatering tjarrååå

Ber om ursäkt för dålig uppdatering men igår hade jag ingen ork över huvud taget för att blogga. Flyttade ner till konferensrummet och sen jobbade jag till 8. Pappa har i alla fall pratat med rektorn och skolan har pratat med hotellet så på söndag får vi rum igen. Jag och Emma får tillbaka vårt gamla rum som vi hade de första dagarna! Fyfan vad glada vi blev över det. Saknar pelaren Oswald, haha.

Idag sov jag till 11. Riktigt skönt att få sova ut. Sen gick jag, Sara och Natta till affären och köpte onyttiga saker. Alla hade på sig nya skor. Fyfan vad jobbigt det var att gå i mina nya. Det är knappt nån platå på dom så de blir extremt höga att gå i. Nattas är lite högre, men hennes har platå. Tur att man får snygga ben och röv av klackar, annars skulle jag alltid gå runt i converse och ballerinas.

Nu under eftermiddagen jobbade jag ett mattetal innan jag gav upp och kollade på film istället. Fick bli when in Rome. "In rome this is a mid-size car" "well here in new york it's called a clown car" haha.

Tydligen så hade en av de snygga servitörerna frågat om jag var singel också, hehe. Alltid kul att känna sig uppskattad.

Nu väntar jag på att Emma ska sluta så att jag har någon att vara med. Jobbar aldrig samtidigt som nån av de andra, kul.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0