En dag kvar

Nu har jag bara en dag kvar att jobba den här helgen! Har jätteont i mitt smalben, tror det är benhinnorna som spökar igen, och i ryggen. Cp-säng. Har i alla fall fått svar från rektorn nu och hon skulle återkomma skrev hon. Hoppas att det betyder att hon ska försöka fixa så att vi får egna rum igen. Om vi inte får det vet jag inte hur länge jag orkar stanna. Är redan trött på att bo med 5 andra tjejer. Saknar att umgås med killar. Fungerar som sagt inte speciellt bra ihop med tjejer. De tar verkligen allt seriöst och tar åt sig om man använder ironi. Killar är mycket lättare att umgås med.

Det positiva som hänt idag är att de sa att jag var duktig och lättlärd i receptionen, yay! Kände att jag bara skrev negativa saker så något positivt fick jag till iaf. ;)

Ska snart sova nu tror jag, sjukt trött. Upp tidigt imorgon igen.


Kommentarer
Lovisa

Jag förstår precis vad du menar. Trivs också bättre med killar :)

2013-04-21 @ 12:40:05
URL: http://lovzan.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0