God morgon (lunch?)

God morgon på er fast det är nästan närmare lunch nu. Så kan det gå när man har lov. Marcus gick upp vid 5 och åkte iväg innan 6. Blev väckt av att han pussade mig innan han åkte, gulligt.
Nu sitter jag i köket och ska äta frukost. Apelsin, physalis, två mackor med ost och gurka samt kaffe. Bra start på dagen. Sen vill jag gå på stan, men funderar på om jag ska skjuta upp det till imorgon eftersom jag har hästen idag och troligen ska laga mat och se på nån film med några. Måste köpa svarta strumpor till praktiken, haha. Har nog två par som är hela och tror inte att de uppskattar om man har rosa strumpor på sig.

Nu ska jag fortsätta äta min frukost. Puss och kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0