God Morgon

God Morgon på er! Jag har varit vaken sen 9, kunde inte sova längre även fast jag somnade 3 i natt. Marcus kompisar har varit här och lanat, så satt uppe med dom och spelade Sims haha. Sen höll jag på att slockna i soffan så gick och la mig i sängen istället. 
Marcus har trampolin med några ungar idag så han stack iväg vid halv 10. Är därför ensam med hans kompisar som sover i soffan. Funderar på om jag ska ta och äta frukost, eller kanske spela lite mer sims, haha. Får se hur jag gör.
 
Idag ska jag till stallet vid 3 för att gå på ett möte om hösilaget. Ska betala och lite sånt. Sara skulle rida henne idag så sen ska jag hem och mysa med Marcus eftersom han åker och jobbar imorron igen plus att jag åker till Island på söndag. Måste passa på att vara med honom när han är hemma. Ska hitta på nått gott till middag. Lasagne kanske? Ska fundera på saken. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0