LEEEDIG

Två dagars plåga är över och nu har jag två dagar att ta igen mig på innan jag ska jobba tre dagar i rad. Ska sova som bara den imorron. Först äta frukost med Emma och sen gå och lägga mig igen. Fanns i alla fall mer att göra idag än igår och jag jobbade med en superrolig kille som hade ett sånt isländskt namn att jag inte kommer ihåg det, haha. Fick även en anledning till att äntligen prata med han i back office, åååh så söt han är! Förlåt Marcus om du läser det här, haha. 
 
Imorron ska jag kanske till ett köpcentrum med Natta. Ska gymma också, fett skönt! 
 
Nu ska jag sova! Bloggar mer imorgon :)
Så kände jag idag när jag slutade haha :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0