Morning!

Sovit som en stock hela natten. Skönt att äntligen ha någon bredvid sig igen. Har blivit så van att sova med Marcus att jag knappt kan sova själv längre, stört. Vi vaknade typ vid 11 men gick upp nyss. Har precis satt på kaffet och ska gå och rosta lite mackor snart. Sen ska vi åka och köpa present till pappa och hälsa på Henny som fått jobb på City Gross. Vi ska till mina föräldrar ikväll och fira pappa och sen ska jag ut med Henny, Sara och Natta. Var längesen jag var ute, så det blir najs. Började även skriva på en packlista igår så jag får med mig allt till Island. Ska nog försöka packa lite redan idag om jag orkar. Måste få hem en resväska hit först bara.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0