New is better, right?

Sjukt sugen på att bara skaffa egen lägenhet och inte bo med Marcus längre. Orkar inte ta upp vad som hänt här, men det är ingen stor grej egentligen. Det är bara det att vi tycker så olika om det som hänt. Han verkar inte heller förstå varför jag tycker som jag gör. Har därför spenderat kvällen med att kolla lägenheter och heminredning. Hittat tre sjukt fina lägenheter och massa fina möbler som kostar hur mycket som helst, men drömma kan man ju göra i alla fall. Blir nog ingen sån lägenhet för mig förns efter Australien och en hel del sparande och jobbande.

Stör mig även på att vi inte får skruva upp hyllor och sånt på väggarna eftersom det är en hyreslägenhet så skulle vara sjukt najs med en bostadsrätt istället. Dock är det sjukt mycket pengar man måste ha som kontantinsats. 15 % av priset om jag inte misstar mig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0