Övertrött

Hej hej! Är övertrött och partysugen så det bara skriker om det. Alla som jag pratar med i Sverige ska tydligen festa idag. Ååååh vill också. Det är 21 års gräns på krogen här, surt. Men man kan tydligen komma in ändå. Testa kan man alltid. Marcus, som aldrig går ut annars, skulle på krogen idag för att Patrick fyller 18. Han vill aldrig hänga med när jag frågar honom men nu när jag är borta kan man dra ut. Kul kille. 
 
Lyssnar på festmusik för att jag är så festsugen. Tydligen är söndagar bästa dagen att gå ut på här, men jobbar ju på måndag så ingen idé att dra ut imorgon. 
 
Btw så hittade vi inget laktosfritt i affären, great......... kommer ha ont i magen i 5 veckor till!
 
Osminkad och nyduschad tjej på bilden :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0