Party

Var på isländsk hemmafest igår/inatt. Rätt roligt faktiskt. Bara killar typ och alla var jättetrevliga. Hade ingen lust att dra hem till hotellet och en av killarna, Thor, sa att jag kunde få sova hos honom, haha. Vågade inte riktigt det så åkte till hotellet ändå. Somnade väldigt snabbt, men har ont i ryggen idag igen. Ska kanske byta säng med Natta några dagar. Väntar även på att Christina och Catharina ska svara på mina mail. De skulle prata med VD:n på hotellet så hoppas att de kan lösa det med rum. Tycker det är dåligt av hotellet att inte tänka på att det ska finnas rum till oss också. Tre dubbelrum kan de väl ändå låta oss ha? 

Idag ska jag, Sara och Natta till köpcentret Kringlan och shoppa skor. Marcus köpte ju ny bil och då får jag köpa skor. Inte mer än rätt lixom. De skulle bara äta lunch och sen skulle vi typ gå iväg. Ska köpa vykort och skicka iväg idag också tror jag. Tror farmor/farfar och mormor/morfar skulle uppskatta det. :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0