Frågor

Fyra frågor om förhållanden.
Är du singel? Ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nja nej
Hur många har du varit kär i? Två tror jag
Är du kär just nu? Nix

Nio frågor om dig själv.
Namn? Linnea Törngren
Smeknamn? Nea, Lea, Lyn
När fyller du år? 21 juli
Några piercingar? Två i varje öra
Vad har du på dig just nu? Shorts, t-shirt, converse, underkläder
Vad tycker du mest om hos dig själv? Min envishet
Vad är du bra på? Skjuta upp saker till sista minuten haha
Vem älskar du mest på denna jord? Min familj och närmsta vänner 
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Beror helt klart på vilket humör jag är på

3 frågor om dina vänner.
Vem vet allt om dig? Vet faktiskt inte, tror Marcus vet mest 
Vem är den roligaste av dina vänner? Har alltid roligt med mina vänner, vet inte vem som är roligast.
Vem är snyggast av dina vänner? Alla!

5 frågor om idag.
Vad har du gjort idag? Ätit frukost, åkt buss, pluggat
Vad ska du göra nu? Plugga lite mer
Har du gjort nått dåligt idag? Åt precis en toast, så gick det med nyttiga veckan 
Vad har du ätit idag? Mango, toast
Vad händer idag? Ska plugga

Annat.
Hur mår du just nu? Trött och vääääldigt skoltrött haha
Är du hungrig nu? Inte direkt
Vad är klockan just nu? 10.38
Vilka sidor på internet är du inne på just nu? Blogg.se

Musik.
Lyssnar du på musik just nu? Dom spelar musik på caféet jag sitter på just nu
Vilket är ditt favoritband/artist? Simple plan, mcfly, all time low
Vad gillar du för musik? Rock för det mesta, men lyssnar på allt

Kärlek.
Har du kysst någon idag? Nej
När kysste du någon senast? Förra veckan
Är du romantisk? Nja ibland kanske haha
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Singel tills jag hittar nån jag tycker om
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nej
Vem sov du senast bredvid? Brandon 
Hur gamla var dina.föräldrar när de blev tillsammans? Vet faktiskt inte. Båda pluggade iaf
Hur ska din tjej/kille vara? Omtänksam, inte för snäll, rolig, lite dryg på ett skämtsamt sätt, seriös men ändå kunna slappna av lite





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0