God fuckin morgon

God morgon. Har precis gått upp och kan säga att jag är helt slut efter gårdagen. Fyfan va kul det var. Filmat typ 50 videos haha. Mest på guetta och ingrosso. Calvin harris var faktiskt en besvikelse. Inget speciellt alla. Trist. Men guetta levererade som faaaaan. Så jävla grym. Stod nästan längst fram också! Whoop whoop! Tappade bort alla förutom Brandon efter 2 timmar och hittade dom inte igen. Så kan det gå.

Idag ska jag se axwell och alesso. Awesome! Först ska jag dock lägga in alla filmer på datorn så att jag har plats för nya. Var tvungen att radera massa bilder och appar igår för att få mer plats. 

Frulle
Malin med sin fina hatt
Jag och Anna
Makala och Brandon 

Ingrosso!

Guetta!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0