Jobbigt liv

Vaknade 7 i morse och var på väg att gå upp, men ångrade mig när jag kom på att idag är min enda riktigt lediga dag den här veckan. Somnade om och vaknade 10 istället. Gjorde äggröra och kaffe till frulle, tvättade lite och gick sen ut och pressade vid poolen. Känner att jag har ett väldigt jobbigt liv, hehe. 

Just nu sitter jag och äter kanelbulle och dricker kaffe. Fick världens sötsug förut och kom på att jag hade bullar i frysen. Och man kan ju inte äta bulle utan kaffe. Ska ha bbq med tjejerna om typ en timma, awesome. Vi är så grymt övertaggade på stereosonic nu. Brandon kommer hit och krökar imorgonbitti innan vi ska dra, mys! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0