Omotiverad

Känner mig omotiverad på allt. Skolan, livet, framtiden. Vill bara ligga i sängen och kolla på mysiga serier och försvinna några dagar. 

Är i skolan just nu och skriver på en inlämning jag gör tillsammans med en annan tjej, men hon är typ aldrig här så känner att vi inte kommer någon vart. Har ingen aning om vad hon har skrivit så jag kanske skriver exakt samma saker som hon redan fixat. 

Vill köpa julklappar också. Först tänkte jag "fan va skönt att slippa lägga pengar på julklappar i år". Men nu vill jag bara springa in i varje affär och köpa fina presenter. Dock kommer jag inte skicka hem paketen nu. Låter mamma och pappa ta med dom hem i februari istället. Billigast så.

Håller på att skriva ihop ett inlägg om helgen. Mycket att berätta så det tar tid.

Fick paket av mamma och pappa igår <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0