Sista skolveckan

Sista skolveckan innan jullovet började idag. På lördag drar jag, Anna och Mimmi till Byron bay och chillar, festar och rider häst på stranden. 

Har varit i skolan idag. Gjorde typ ingenting för Emma var inte där, som vanligt. Drog hem lite tidigare än vanligt eftersom jag inte orkade vara kvar i skolan utan att ha något att göra. 

Har börjat med en nyttig vecka idag också. Känner att jag har gått upp lite sen jag kom hit så ska försöka äta nyttigt. Gjorde precis en grym tonfisksallad med avokado och lite lätt créme fraiche. Supergott! Såg även att tonfisken var fiskad för hand med fiskespö. Bra för miljön! I alla fall för delfinerna som slipper fastna i näten. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0