Sliten tjej

Såg nu att bilderna jag la upp igår blev i fel storlek. Fixar det senare idag. Är faktiskt i skolan nu, trodde inte att jag skulle vakna haha. Känns som studenveckan all over again. 

Anyway, riktigt bra festivaldag igår. Sprang runt med en svensk flagga hela dagen och blev fotad av massa random människor. "Oi are you from Sweden? Can I take a picture with you?" Kändes som när jag var i Kina och alla ville ta kort med mig hehe. Kommer skriva lite mer ingående på allt som har hänt senare. Slänger upp vackra bilder så länge.

Anna känner sig svensk hehe
Alex med röd tunga
Seamus, david och Sophie 


Seamus är sneaky


Tom och Alex 
Alex och Brandon 

Alex och jag 
Efter vattenkriget haha
Matpaus
Axwell
Armin van buuren




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0