Hemma

Hemma idag. Vill faktiskt till skolan och det är inte speciellt vanligt, hehe. Har lyckats få i mig en halv banan nu på morgonen och ett glas vatten. Har säkert gått ner något kilo under de här två dagarna också. Effektiv viktminskning om jag nu skulle behöva gå ner i vikt, vilket jag inte anser att jag behöver. Blev lite frustrerad när jag skulle sjukanmäla mig i morse för mitt nummer håller på att flyttas över från min gamla mobil till min nya iPhone så kunde inte ringa med någon av mobilerna. Tur att man har en snäll syster som kunde ringa åt en.

Aja har hört att te ska vara bra för magen så ska nog göra mig en kopp nu. Bloggar mer senare. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0