Ny mobil

Wiiiie, äntligen har min nya mobil kommit! En svart Iphone 4s. Beställde den för två veckor sen och i mailet stod det att det skulle ta 1-3 arbetsdagar. Tydligen hade deras mobillager tagit slut precis innan jag beställde min och informationen i mailet hade inte hunnit ändras. Well well, nu är den framme i alla fall. Ska åka och hämta den på Ica så fort Marcus kommer hem. Min gamla mobil gick sönder förra gången jag var på krogen så har haft instagram-abstinens i två veckor! Har även saknat att kunna ta bra bilder och lyssna på musik. Fick använda mammas gamla Sony Erikson som visserligen fungerar bra, men man vet inte hur beroende man är av internetappar förns man inte kommer in på dom. Ska beställa hem massor med skal och sådant också, hehe. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0