Städningen fortsätter

Hann inte så långt med städningen igår eftersom att Marcus kom hem tidigare än jag trodde. Han var hemma redan vid 4 och sen stod tvättning, stallet och matinhandling på schemat. Fastnade även hemma hos hans föräldrar i någon timma eftersom dom bjöd på pastasallad. Sen for vi hem igen och fortsatte med tvätten innan vi skulle till stallet igen vid 8 för att kvällsfodra. Kvällsfodringen är rätt mysig när det är sommar, men nu på vintern fryser man fingrarna av sig innan man är klar. På vägen hem stannade vi hos mina föräldrar som varit i Bollnäs i nästan en vecka. Fick mina julklappar som jag glömde packa ner i julas, hehe. Sen åkte vi hem, drack kaffe, hängde upp tvätten och chillade. Gick och la mig efter tolv även fast jag inte hade nått att göra, satt bara och surfade runt på olika sidor. Förstår inte att tiden bara flyger iväg även fast man inte gör något vettigt, haha. 
 
Nu ska jag i alla fall fortsätta med städningen. Celine får vila idag tror jag. Sara hoppade henne igår så tror att hon överlever, hehe. Har bokat ridhuset i morgon så blir ett dressyrpass då. Ikväll ska jag även hinna baka cupcakes och plugga naturkunskap och hotell. Möjligtvis lite estet också. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0