Blää

Usch vad kaffet smakade äckligt idag. Vet inte om det är för att kaffet är äckligt eller för att min hals gör så förbannat ont. Jag som var så kaffesugen. :(

Just nu sitter jag och väntar på att min lärare ska komma. Hon ville ha utvecklingssamtal med mig klockan 12 så hon är 20 minuter sen nu, suck. Sen ska jag nog röra mig hemåt och vila lite. Mår inte bra någonstans och vill inte att det ska bli värre. Är i alla fall ledig imorgon så behöver inte gå till skolan. Är även hästfri på onsdagar så har inga måsten imorgon. Ska kolla om Johanna vill rida Celine på torsdag för kommer inte från skolan fören tidigast 4. Ronja har ont i benet så hon har ändå ingen häst att rida på tre veckor.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0