Ensam

Är riktigt ensam just nu. Det var riktigt skönt i söndags och igår, men nu är jag trött på det. Men jag vill inte vara med Marcus. Orkar inte med honom ibland. Jag var typ aslack på allt när vi pratade i telefon förut och han bara skrattade åt mig.
"Åh jag är så sjukt lack på snön och det svenska vädret"
"Haha, mes"
"Jag är så lack på att det alltid ska vara fullt i ridhuset"
"Haha"
Blir riktigt irriterad på det och det verkar som att han tror att jag inte är arg på riktigt. Nej, jag vill vara med nån annan just nu. Bara kolla film och klaga på allt. Och äta glass. Köpte en riktigt god citronglass igår. Supergod verkligen.
Ska snart gå och lägga mig tror jag, sjukt trött, men jag längtar inte till skolan imorron. Jobbiga alkohollag och alla frågor. Aja, måste dit så får bita i det sura äpplet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0