Fredag!

Fredag igen, fast för mig känns det som typ tisdag. Så går det när man är sjuk. Idag ska jag vara i skolan vid 9 och slutar vid 2 tror jag. Har matte sist, så mycket vet jag. Lite jobbigt med scheman som ser olika ut varje vecka. Ska plugga sm med Sara hela dagen innan mattelektionen. Vi ska sätta oss o mässen med alla papper våra papper och våra datorer så att vi kan ta kaffe, te, frukt och kanske lite kakor om vi känner för det. Vi kom en bit med plugget igår och vi har många bra idéer till presentationen så idag ska vi nog skriva ett manus så att vi har något att utgå från när vi gör power pointen.

Efter skolan ska jag till stallet och sen har jag inget planerat. Rätt skönt att ta det lugnt vissa fredagar. Marcus skulle åka till em och kolla om vår soffa har kommit eftersom den skulle komma i mitten på den här veckan. Hoppas!

Nu ska jag fortsätta med mitt kaffe och kanske äta något mer. Hej svejs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0