Fruktig frukost

Jag kan inte äta "vanlig" frukost på morgonen längre. Eller kan kan jag väl, men jag är inte sugen på det. Det enda jag får i mig är kaffe/te och massa frukt. Det är väl rätt bra ändå, nyttigt om inte annat. Brukar variera mellan olika frukter, men det som jag oftast har på tallriken är passionsfrukt och apelsin. Ibland har jag mango, physalis, lichie, rambutan eller någon annan exotisk frukt också. Riktigt gott är det i alla fall.
 
Igår var Lisa, Henny och Emma hemma hos mig och åt våfflor på kvällen. Vi kände oss tvugna att äta våfflor eftersom det var våffeldagen, även fast vi bara åt en var. Sen kollade vi på Top Model finalen och fel person vann helt klart. Sen snackade vi om balen och vilka vi skulle gå med samt lite annat allmänt tjejsnack. De drog hem vid 10 och då tänkte jag kolla på Hissen med Filip och Fredrik, men jag var för trött så jag satte mig med datorn i sängen istället. Somnade ändå inte förns 1. 
 
Idag har jag inget planerat mer än skola och stallet. Har min cykel hemma nu också, så nu kan jag cykla till stallet. Skönt att isen från gångvägarna är borta. Nu börjar man få lite vårkänslor, äntligen. Hittade en bild på pappas Facebook som var tagen 24/3-2012 och då gick jag i bara kavaj, chinos och ballerina plus att det var fullt med tussilagos. Lite skillnad från i år, men nu kanske det blir vår. Jag kommer ändå missa hela våren eftersom jag ska till Island i 6 veckor. Åker om mindre än 2 veckor! Både taggad och nervös, haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0