Hypokondriker

Sara var ju magsjuk i helgen och nu har hennes bror varit det också. Eftersom jag har varit med Sara varje dag den här veckan känner jag mig illamående hela tiden. Har sån grym fobi för att kräkas så kunde knappt äta något igårkväll och inte nu på morgonen heller. Mår illa och hoppas att det beror på hunger och inte på grund av magsjuka. Kan inte bli magsjuk nu. SM är lixom imorgon. Vill inte bli magsjuk igen och vågar inte äta något. Kommer sluta med att jag svimmar av utmattning. Fick i mig en kopp kaffe i morse i alla fall. Bättre än ingenting, right? Har hellre feber och sånt för då kan man i alla fall ta en tablett så mår man bättre. Men visst är det så att om man har haft vinterkräksjukan så är man typ imun ett tag? Har hört det någonstans.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0