Körkort

Förstår inte varför andra människor bryr sig så mycket om när och om jag ska ta körkort. Om jag säger "får se, har rätt mkt i skolan och har ju häst så har inte så mycket tid" så blir alla typ chockade. Jag har övningskört ett par gånger, ja, men jag och pappa har kommit överens om att jag ska ta en intensivkurs i sommar istället. Känns onödigt att stressa med att övningsköra och sen vara borta på Island i 6 veckor. Och ja, jag vill ta körkort, bara på mina villkor och när jag känner mig redo och har tid. Trött på alla som säger "du måste ta körkort Linnea", jag måste ingenting faktiskt. Det är bra att ha körkort, men man måste inte ha det.


Kommentarer
Sara

fin blogg du har :)

Svar: tack :)
Linnea

2013-03-19 @ 15:39:50
URL: http://pedersenpictures.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0