Lagat Mat

Ibland älskar jag att laga mat och ibland tycker jag att det är det värsta som finns. Jag hatar att laga mat som t.ex köttbullar och mackaroner och sådana saker. Det är för lite att göra och det är tråkigt att steka saker. Tycker inte om att göra pannkakor heller på grund av stekandet av dem. Blir så uttråkad. Idag lagade jag köttfärssås och det är lite mer att göra. Hacka lök, bryna löken och färsen, ha i tomatkrossen och krydda. Sen blir det väldigt gott också. 
 
Kollade på senaste Big Bang Theory avsnittet medan jag väntade på att maten skulle bli klar. Det är också en av alla serier som jag följer. Älskar Sheldon haha. Sen när jag åt maten kollade jag på youtube-videos. Har några favoritkanaler som jag följer. Bland annat Nigahiga och Jenna Marbles. Marcus ville inte äta vid köksbordet med mig så fick sitta själv. Han ville kolla på bandy. Eftersom Bollnäs har åkt ut så är jag måttligt intresserad av matcherna som visas. När matchen är slut ska vi se på Johnny English Reborn och skratta lite.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0